Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 14


Merhaba :)

Meydan okumamız bitiyor son 2 gün.. Ne zaman geldi geçti anlamadım gerçekten. Her gün yazmak o kadar güzel geldi ki.. Yazarken farklı farklı ruh hallerine girme aynı anda bir kaç şey düşünmek o kadar güzel ki. Bu meydan okuma sayesinde kesinlikle blog dünyasında çok fazla geliştim. Farklı bakış açılarından bakmaya başladım sürekli yeni yazacağım yazılar hakkında deli gibi fikirler düşünmeye başlaadım.. Tekrar diyorum gerçekten çok güzel geçiyor.  Şimdi gelelim sorumuza;

 ✨Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin?

Bugün bir robot tasarlıyor olsaydım kesinlikle ev işlerinde yardımcı olmasını isterdim. Hatta hepsini yapsalar o da harika olurdu. Onun dışında ödevlerimi yaparken en güzel bilgiyi bulmamda yardımcı olacak bir robot yapabilirdim.. Markete gidip gelen bir robot olabilir şu zamanlarda çok işe yarardı.. Beraber oturup sohbet edebileceğimiz bir robot yapabilirdim. Özellikle yalnız yaşayan yaşlılarımız için çok iyi olabilirdi. Bir de ruh halimizi hisseden bir robot olabilirdi mesela o an duygusalız robot bunu fark edip bir duygusal müzik açabilir. 
Share:

4 yorum :

  1. Vallahi ne güzel olurdu 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Sohbet edebileceğim bir robot güzel olurdu :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes