Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 7


Evet ben biraz geç kaldım yedinci günün yazısını paylaşmaya  gerçekten kusura bakmayın gerçekten verilen ödevleri yetiştirmekte çok zorluk yaşıyorum. Bir dünya vaktimiz var ama bi okadar da yok gibi.. Nasıl geçiyor zaman farkında bile değilim. Ödeve başlıyorum hoop akşam olmuş bir şeyler vs derken gece olmuş. Bugünüde bir şekilde ödevlerle bitirip blog yazmaya gerçekten vakit bulabildim sonunda.. Ayrıca aslında dün yayınlamam gereken 6. gün yazısını yayınlamayı unutmuşum şimdi girdiğimde fark ettim onu da hemen yayınladım bunu görürseniz onu da okumayı ihmal etmeyin :)
Şimdi 7. günümüzün sorusuna gelelim. Sanırım en çok hoşuma giden sorulardan biri bu.

                                Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ? 

Gün batımı der geçerim... Hele ki İstanbul'daysanız.. Birde boğaz'daysanız gün batımında.. Tadından yenmez o vaktin. Gün doğumunu da severim. Gün doğumundaki o sessizliği yeniden başlamayı, sanki tertemiz yeni doğan bir bebek gibi hissetmeye bayılırım. Ama gün batımı.. Alıp götürüyor. Derdi kederi her şeyi.. Gün batımıyla birlikte bitiriyoruz bazı şeyleri bizi sakinleştiriyor, bir an olsun o kötü düşünceleri unutturup yeniliyor sanki. Dalıp gidiyoruz ona.. İstanbul'a geldiğimden beri en sevdiğim şey boğazda gün batımını izlemek her neresinde olursam olayım boğazın.. O deniz kenarı vapur kuşlar günün batışı.. Ama en çok kız kulesinin orada çok seviyorum. O güneş böyle haliçten aşağı doğru gidiyor ya.. Otur orada saatlerce izle.. Anlat anlat bitiremeye bilirim.. Gün batımına gerçekten aşığım dır. Bunun sebebi ise İstanbuldur.. Öyle garip bir şehir ki aşık da olabilirsiniz nefrette edebilirsiniz.. Ama İstanbul'daysanız gün batımından asla ama asla nefret edemezsiniz... Bakmak istemeseniz de baktırır kendine.. Buraya bir kaç resim bırakıyorum gün batımına dair...

Tekrar o güzel Gün batımlarını ve gün doğumlarını izleyeceğimiz günlere döneriz en kısa sürede :)
Sağlıkla kalın 💗









Share:

6 yorum :

  1. Nasıl güzel..bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. İstanbulda gün batımı ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Gönülden Amin 🙏....ah ah iki gözüm İstanbul her hayilye seviyorum 😊 fotoğraflar şahane 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İzmirinde güzel olduğuna eminim aslında gün batımı deniz varken bam başka oluyor :) Ödevler bizi bitirdi...

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes