Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 6


Merhaba !! 

Yaa ne çabuk gelmişiz 6. güne bitti bile neredeyse meydan okuma bitmiş. Gel gelelim o zaman bugünün sorusuna

Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.


Aslında çok fazla ilham alan birisi değilimdir. Biraz stabilim bu konuda ama şöyle bir durum var ki genelde modum düşük olduğunda hiç bir şey yapmak istemediğimde dinlediğim müzikten ilham alabiliyorum. Böyle bazı müzikler vardır kendine getirir insanı özellikle yüksek seste dinlenildiğinde iyice modunuz yükselir. Bende öyle yapıyorum ve gerçekten o sıra hem modum yükseliyor hem güzel farklı şeyler yapmaya başlıyorum. İnanılmaz ilham verici oluyor bana. Birde bazen izlediğim dizilerden ilham alıyorum. Bazen izlediğim dizi veya filmde kendimden bir parça bulduğum oluyor, kendimi koyuyorum o karakter yerine empati yapıyorum olaylara bakış açımı farklı düşünmemi sağlıyor. Aslında bir yandan izleyip aynı zamanda kendime de öğretiyorum. Sonuçta kurgusalda olsa gerçekleri içinde barındırıyor diziler filmlerde. Son zamanlarda ise Sinan Canan'ın kitapları bana çok ilham veriyor. Aynı zamanda alanla ilgili kitaplar okuduğumda  sürekli bilgilerimi tazelediğim de bu şekilde hissediyorum. :)

Hoş çakalın 💓
Share:

1 yorum :

  1. Müzik ruhun gıdası olarak bilinir 😊 gönlüne sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes