Meydan 16 Gün 16 Yazı // 12



Merhabaa güzel dostlarımm.. Nasılsınız? Ramazan nasıl geçiyor? Açıkçası benim rahat geçiyor. Yasaktan dolayı dışarı çıkamıyoruz ve pidelerimizz kapımıza kadar geliyor inanılmaz rahat.. Şimdi  yasak bitince nasıl kim gidecek onu düşünüyorum 😁

Ramazanlada uyumlu bir sorumuz var bugün ^^ 

İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin, haftanın günleri hangi yemekler olurdu? 

Şöyle bir düşündüm de; 

-Pazartesi, benim için bamya olurdu. Neden mi? Ee pazartesi sendromundan da o yüzden. Çook nadir sendromsuz geçirdiğim olmuştur şu pazartesilerini.. Bu yüzden de bamyayı hiç sevmem pazarteside benim için bamya gibi.. 😂

-Salı: Imm, kesinlikle mantı olabilirdi. Çünkü mantıya bayılırım. Salı günleri benim haftaya başlangıç günümdür genelde çünkü okulum derslerim hep salı başlar. O yüzden haftaya bomba gibi başlamak için mantı iyi gider.

-Çarşamba: Benim için sarma gibi olabilir. Çarşamba haftanın ortasıdır, hafta sonunun yaklaştığının ilk habercisidir. Bu yüzden beni mutlu eder ve son bir enerjiyle devam etmemi sağlar. Sarmada öyle yedikçe yenilenmiş gibi oluyorum. Bir egeli olarak en sevdiğim yemeklerdendir kendisi.

-Perşembe: Köfteli patates yemeği olabilir. Nedeni yok aklıma o geldi sadece. Perşembeler bana çok bir şey ifade etmiyor diyebilirim.

-Cuma: Geldik bombaya benim için kesinlikle HAMBURGER günü olabilir. Haftanın bitişi hafta sonuna  rahat girmenin tadı. İnanılmaz.. Hamburgeri genelde bir şeyi kutlamak için yerim cumada bende o hissi uyandırıyor. Tüm sorumluluklardan arınmış bir cuma ve hamburger..

-Cumartesi: Fast fooddan devam. Kesinlikle pizza günü ama Margarita pizza günü.. Şöyle akşam yemeğinde el yapımı off ne güzel gider.

-Pazar: Belki ne alaka diyebilirsiniz ama pazarları benim için rahatlama günüdür. Genelde pek bir şey yapmam dizi film izlerim bolca. Dizi filmin yanında da genelde makarna yaparım o da kesinlikle Makarna salatası olur. Böyle boll turşulu of nasılda canım çekti😒🤣 

 Neyse sahur vakti şimdi sıkıntı çıkmasın mutfakta ^^ 
İyi okumalar :)

Share:

8 yorum :

  1. pazartesi bamya benzetmesine bayıldım :))))
    Cuma bana da bazen hamburger çok leziz bir gün cum değil mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öylee hamburgerin yakıştığı gün 🤣🤣

      Sil
  2. bamya benzetmesi güzeldi 😊 ben çok severim bamyayı 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bamyayı seven nadir insanlardansın demek 🤣

      Sil
  3. ayyy burger king vee dominos pizza özlediiim, gidip yemeyi yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben de çok özledimm evde kendimiz yapıyoruz artık :/

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes