Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 10


Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 


Şu sıra bir sanatçının şarkılarına feci halde takılmış durumdayım. Şarkıların o kadar farklı bir enerjisi var ki dinlerken kendimi kaptırıyorum. Ama bunun dışında da sevdiğim bir çok şarkı var hepsini listeliyemem ama belli başlı olanları yazacağım kesinlikle karışık gidiyorum içinde yabancı türkçe kore her şeyden olacak :)

1. Finneas - Let's fall in love for the night
2. Nil ipek - Gözleri aşka gülen
3 Ezginin Günlüğü - İnsan sever bir kere
4. Can Oflaz- Fikrimin ince gülü 
5. Keala Settle - This is me
6. Vagabond Ost - Breaking down
7. Vagabond Ost - Fallen star
8. Chanyeol feat Punch * Stay with me
9. BTS - Bütün şarkıları favorim 
9. Suga - Never mind 
10. Barabar - Köprüden geçti gelin
11. Mamamoo - Hıp
12. Mark Eliyahu -  Journey
13. Yaşlı amca - Ve ben
14.  Sezen Aksu - Bende yoluma giderim
15. Alperen Yıldız - Ağustos sırılsıklam
16.Dj Tarkan - Oldu Olanlar
17. Coldplay - Hymn for the weekend
18. İmagine Dragons - Believer
19. İkiye on kala - Bütün İstanbul biliyor
20. Yüz yüzeyken konuşuruz - Ne farkeder 

Gene olarak aslında bakıldığında karışık bir müzik zevkim var. Tek bir müzik tarzı sevmiyorum. Ruhuma ne iyi geliyorsa o an o müzik benim için idealdir. Farkındaysanız her türlü ruh halini yansıtan müzikleri koydum buraya da. Bir an hüzünlü bir an enerjik yapıda olabiliyorum değişken bir yapım var müzik zevkim de tamamen bunu yansıtıyor ^^  Sizin nasıl müzik zevkleriniz var?


Share:

2 yorum :

  1. Bu aralar dilimde sezen şarkısı 😊 güzel bir liste olmuş emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumların için ❤

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes