Neden Yeni Bir Ben?





Merhaba Arkadaşlar^^ 

Enerjimi aldım ve ilk yazımla karşınızdayım. İlk önce size blog ismimi neden Yeni bir ben koydum ondan bahsetmek istiyorum kısaca sonrasında ise bu blogda neler olacak neler konuşulacak neler yapacağım ne istiyorum hepsinden bahsedeceğim inşallah. Sözü fazla uzatmadan hemen başlıyorum öyleyse.

Demiştim ya hani herkesin kendini keşfettiği, kendi benliğini bağımsız bir şekilde ortaya koyduğu, çevresindekileri değil de artık kendine odaklandığı bir zaman gelir ya bende aynı öyle bir zamandayım. Şu üniversiteye başladığımdan beri hayatımda o kadar çok değişti ki. En başında yaşadığım şehri bulunduğum sahiplendiğim kendimi rahat hissettiğim ortamımdan bir anda uzaklaşmış yeni ortamların yeni insanların içindeydim.

 Bazen zor zamanlarım oldu hem kendi içimde yaşadığım duygularımla hem de çevremdekilerle anlaşmak konusunda. İstanbul gibi büyük bir şehirde küçük bir nokta olarak bile olsa kaybolmadan durmaya çalışıyordum ve bu da doğal olarak beni değiştirmeye başlamıştı ama ben değiştiğimi fark etmiyor başıma gelen zorluklarda neden ben demesem bile algılayamıyordum. 

  Sürekli düşünmeler bir sebep aramalar vs. derken sonunda tabiri caizse kafama dank etti ve kendimi fark etmeye başladım. Vee bu yeni yolumda artık bir şeyleri paylaşarak devam etmek istediğimi gördüm ve blog açarak yeni bendeki ikinci adımımı atmış bulundum. İlk adım ne diye soracak olursanız onu anlatmam için biraz daha zaman var sanırım. Yeni kararlarımda yeni düşüncelerimde kendimi geliştirirken araştırırken yani bir şeyler yapmaya çalışırken bloğumun yanımda olmasını istedim. Bilemem bu belki iyi belki değildir. Ama bir şey biliyorum ki benim için kesinlikle iyi olacak.

Kısacası bloğumun ismi bu yüzden Yeni Bir Ben.
Blogda yapmak istediklerime gelince. Din, dil, ırk, siyasi görüş olmaksızın tamamen içten samimi yazılar mı , deneyimlerimi, tavsiyeler mi, yeni keşfettiklerimi, izlediklerim, dinlediklerim  gibi paylaşımlar yapmak istiyorum. Eğer sizinde bana önerebileceğiniz konular olursa bu yazımın altına yazmaktan çekinmeyin. 


Bir soru daha:


Siz kendi benliğinizi bulduğunuzda ne hissettiniz? Kısaca yazar mısınız? J





Okuduğunuz için çokk teşekkür ediyorum J  Ve iyi kötü yorumlarınızı, önerilerinizi bekliyor olacağım J




Share:

14 yorum :

  1. Blogun sana en iyi yoldaş olacak buna şüphen olmasın. Hoşgeldin aramıza tekrardan. :)

    Ayrıca ben daha kendimi arıyorum bulamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bundan bende eminim:) Herkesin kendini bulduğu bir zaman vardır sadece umarım geç olmaz ^^

      Sil
  2. Hayirli olsun basarilar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  3. heeey hoşgeldin tabikideeee annat tabisideeeee herşeyi anlat işteeeee ay kendini kim bulmuş ki yaaa hep ararız işteeee :) hımm bak geçmişi anlat bugünu anlat istanbulu okulu meraklarını gündelik yaşam dersler kitaplar ay çok şey var ki yazcak işteeee, bak bendeki mimleri yap meselasıııı, hayalperest mim, yaz aburcuburu, çocukluk anısı gibiiii ay evet çocukluk anılarını annatsanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok şey var ^^ Mimleri yapmak istiyorum çok eğlenceli ve zevkli yavaş yavaş hepsini halleederim umarım ve bu güzel yorum içinde teşekkür ederim :) Böyle güzel yorumlar almak insanı teşvik ediyor :)

      Sil
  4. selammm blog keşif etkinliğinden geldim sayfana.. yeni blog keşfetmek çok eğlenceli yazılarını merakla bekliyorum hoşgeldin aramıza..:) blog dünyası sihirli bir dünya geri kalma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalmayacağım inşAllah ^^ hoşbuldum bu güzel dünyaya :))

      Sil
  5. Herkes kendini ararken geliyor buralara aslında. Senin tanıyacağın herkes bu yolda arayışın içindeki insanlarız, hepimiz... O yüzden bir kez daha hoşgeldin, iyi ki geldin... :) İzlemeye aldım, takipteyim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorumun için :) evet sanırım hepimizin ortak noktası bu ^^

      Sil
  6. Yazmak çok güzel bir şey. Kendi fikirlerimizi, duygularımızı bloglarımız sayesinde kaleme almak da en güzeli. Hoşgeldin aramıza!🤗🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum!^^ Kesinlikle yazarak bir şeyler katmak istiyorum hayatıma, sanki yanımdaymış hissini vermesi bu blogun ve yazmanın gerçekten çok güzel bunu seviyorum ^^

      Sil
  7. Üniversite ortamı kendini ve hayatı sorgulamak için birebir gerçekten :) Bence daha mükemmel bir karar veremezdin. Blog dünyası çok güzeldir. Bir şeyler paylaşmak özellikle de seninle aynı kafada olduğunu düşündüğün insanlarla bir şeyler paylaşmak gibisi yok :) Kendini keşfe çıktığın bu yolda buralarda ol, keşifte olanlarla ol, hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim ^^ Kararımın desteklenmesi gerçekten güzel insan karar veriyor evet o kararında emin ama desteklenmesi de gerçekten ayrı bir his :) Hep yazmak için çabalayacağım!

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes