Hoş Geldiniz!!





Merhabalar.. 


Herkesin kendini farkettiği, kendi benliğini keşfetmeye başladığı zamanlar olur ya hani işte bende tam olarak öyle bir zamandayım ve bu keşfimi paylaşmam konusunda hislerimin oldukça güçlü olduğunu gördüm ve ta-da karşınızdayım.

Yeni keşiflerimi, hayatımda ki deneyimlerimi, yaşadıklarımı, gördüklerimi paylaşacağım blogumu açmış bulunmaktayım.

Peki neden mi Yeni bir Ben? Bunun anlamı çok açık aslında değil mi? Ama ayrıntıları hemen anlatmayıp bir sonra ki yazıma hepinizi bekliyorum. 



  Bloguma Hoş Geldiniz! İyi Ki Geldiniz! 





Share:

22 yorum :

  1. beklenti büyük.. merakla bekliyoruz yazınızı :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman blog dünyasına hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. Hoşbuldum ve hoşgeldiin :D Yazılarını merakla bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) en yakın zamanda ilk yazımı yayınlıyor olacağım ^^

    YanıtlaSil
  5. Yaa Hoşgeldin. Çok tatlı bir bloğun var 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🤗 İlk yazımı yayınladım, bekliyorum ^^

      Sil
  6. oleeey anlar işteee çok sevindiim aramıa katılmanaaaa ne güzel ki içtenlikle yazmaaaan :)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz :D Blog keşif etkinliğinden geldim, bana da beklerim. :))

    YanıtlaSil
  8. Blog ailemize hoşgeldiniz, hoşbulduk.:)
    Ben de bloğun kedici teyzesiyim, 60 yaşındayım.
    Hayırlı, uğurlu olsun bloğunuz...:)

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin iyi ki geldin :) Yeni bir sen, yeni bir blog ve yeni bir hayat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorum için :) Hoş buldum ^^

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes