Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 4


Evindeki nostaljik ya da antika bir objenin fotoğrafını hikayesi ile bizimle paylaşmak ister misin?

Nostaljik ve antika objelere kesinlikle bayılırım. Annem ile feri köy antika pazarı balat antikacılar sokağını sürekli ziyaret ederiz. Ailecek antikacıları gezme hobimiz var kesinlikle. Ama evim öğrenci evi olduğu için herhangi bir antika objem yok benim aldığım lakin annemin gençken çalışıp aldığı bir piko makinesi var. Pek bir anısı yok ama en azından bir 30 senesi var diyebilirim. Onu atmaya kıyamıyoruz oda nedense bizim evimizde duruyor İçi baya iyi depolama alanı olarak kullanılıyor. 😂 İlerde kesinlikle kendi evimde antika objelere yer vereceğimi düşünüyorum. Özellikle eskiden kalma antika mobilyaları kullanacağım alanlar olacağına eminim . :)  Annemden kalan piko makinasının fotoğrafını  buraya koymak istesem de şuan çekebileceğimi sanmıyorum bu biraz karmaşık bir durum.. :) Burada bu yazıda kendime bir not bırakmak istiyorum... Tekrar bir antika pazarına veya dükkanına gidersem kendime nostaljik bir eşya alacağım 😍

Sevgiyle ve Sağlıkla kalın 💖
Share:

7 yorum :

  1. Öğrenci evinde kullanamasan da üzerinde taşıyabileceğin bişey bulursun belki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında evet hiç bunu düşünmemiştim gerçekten çok fazla geciyoruz antikacı ama almamıştım o zaman kesinlikle üzerimde taşıyabileceğim minik bir eşyada alacağım :)

      Sil
  2. Kesinlikle katılıyorum bende ilerde kendi evimde olursa inşallah nostalji koşesi yapmayı düşünüyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin havasını gerçekten değiştirecektirrr :)

      Sil
  3. Minik objeler bile olur :) Sen de güzel hatıralar canlandıracak :)

    YanıtlaSil
  4. Antika pazarlarını gezmeyi o kadar çok istiyorum kii :) Ne güzel size eşlik eden bir aileniz de var. Benim annem eskici der bana :))

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes