Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 8


24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 
Hatırlıyorum çocukken 24 saatimi çizgi filmle izleyerek geçire biliyordum. Öyle ki bu orta okul zamanlarıma kadar devam etti. Orta okuldan sonrada izlemeye devam ettim ama daha anime tarzlarını izliyordum. O kadar çok takip ettiğim çizgi film vardı ki şuan sürekli düşünüyorum hangisiyle vakit geçirmek isterdim diye. Hala bir karara varamadım burada bir kaç tanesinden bahsedeceğim sanırım. ^^ 

İlk önce çocukluğumun vazgeçilmezi kesinlikle Sailor Moon. Usagi ile birlikte gezegen savaşçılarını bulmak isterdim. Luna ile bolca sohbet ederdim kesinlikle çok zeki bir kedi. Ve Smokinli şovalye.. Ah Usagi aptal aşıksın biliyorsun değil mi? Ama yalnız değilsin çünkü yanında olsaydı eminim bende öyle olurdumm.. Beraber delirirdik 😆 Ayrıca Sailor Moon'nun kıyafetleri.. Kesinlikle onları giyebilmeyi isterdim Usagi gibi gezegen savaşçısı olmayı da çok isterdim.. 

İkinci olarak da .. Hayao Miyazakinin animelerinin hastasıydım.. Ama favorim Ruhların kaçışı.. Haku and Chihiro.. Chihiro'nun ailesini kurtarmak için çabalaması Hakunun yardımı.. Ben de orada olup o hayaletlerle onun birlikte mücadele edebilirdim. Ve bilmiyorum bu benim düşüncem Haku ve Chihironun arasını yapardım.. Animeyi ilk izlediğimde aklımda sadece bu vardı.. Neden ayrılar.. Chihiro geri dönsün.. Bu sevgi bitmemeli.. Ama kabul edelim Miyazaki animelerinde saf sevgiyi hep koyuyor... Şu an çok fazla canım izlemek istedi beni bir gidip izleyeyim ^^ 

Yarın ki yazıda görüşmek üzere :) 



Share:

5 yorum :

  1. güzelmiş 😊 keyifle izle 😊 sevgiler. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Gece hızımı alamadım bir iki tane daha izledim :D

      Sil
  2. Totoroda kesinlikle eğlenceli olurdu :) Miyazakinin yeni animesi çıktı tavsiye ederim çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy bunları bende olmak isterim sailor moon da çibiuza olsam olur yani :)

    YanıtlaSil
  4. sailor moona bayılırdım ben de :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes