Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 9


Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

Sandviç hangimiz sevmeyiz kii... Hele sabahları kahvaltıda bazen öğlen okulda öğle yemeğinde böyle harika sandviçler yemeyi severim. Ama sandviçte kesinlikle sevdiğim klasiklerdendir. Domates, peynir oh miss. Belki içinde marul belki maydonoz da olabilir. Ayrıca klasik sandviç dışında şu  starbucks'ın hindi füme jambonlu sandviçi var.  o da inanılmaz efsane.. Gittiğim zaman eğer açsam ilk tercihim kesinlikle o oluyor. Ama onun dışında evde ve okulda klasik sandviçten yanayım. Birde geçen yıl çok fazla avakadolu  ve yumurtalı sandviç yapıyordum sanırım kendim uydurduğum bir sandviç buydu. Önce avakadoyu ezip içine azıcık zeytin yağı, azıcık limon, tuz koyup harmanlıyorum sonra normal sahanda yumurta yapıyorum, kızarmış sandviç ekmeğinin içine önce avakadoyu sürüp sonra yumurtayı koyuyordum. Gerçekten çok tok tutuyordu ve sağlıklıydı yapmak isteyene tavsiye edilir :)

Vee Unutmadan!

Bugün 23 Nisan! Ülkemizdeki ve tüm dünyadaki çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı kutlu olsun😍💗💗💗💗

Share:

2 yorum :

  1. klasik sandviç her zaman güzeldir 😊 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes