Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 3


Herkese Merhabaa ~

Bugün meydan okumanın 3. günü ve ben de gittikçe her gün yazmaya alışıyorum. Konularda güzel olunca sürekli aklımda dolanıyor  yazacağım şeyler. Bugünün konusu;

Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?

Bugün kendimi pembe gibi hissediyorum. Hani pembenin huzurlu, sevimli, neşeli ama aynı zamanda buruk bir tarafı vardır. Belki de ben öyle hissediyorumdur bilmiyorum. Tam olarak öyleyim bugün bende. Dün akşam kardeşimle kendimize kahkül kestik böyle orta okuldaki halime dönüvermişim gibi oldu. O yüzden pembenin o neşeli çocuksu halini hissediyorum. Havanın güzel olmasından birde şuan dinlediğim bir uzak doğu müziğinden ötürü huzurluyum. Ama aynı zamanda buruk da hissediyorum. Oda artık bu durumdan yavaş yavaş sıkılmaya başlamamdan kaynaklanıyor olabilir. Günlük ruh halime bağlayıp üstünde çok durmuyorum. ^^  Ayrıca pembe sevdiğim bir renktir. Özellikle pudra tonlarına bayılırım..  Bugünümü anlatan renk kesinlikle pembe. 
O halde ben de size sorayım siz kendinizi hangi renk hissediyorsunuz bugün?




Birde dinlediğim şarkıyı buraya bırakıyorum ^^   
Hoşça ve sağlıkla kalın 💓
Share:

14 yorum :

  1. Şahane bir renk, çok severim pembeyi, ördüklerime hep serpiştiririm çocuksu neşesini pembenin.

    YanıtlaSil
  2. bazen gece oğlumu uyuturken rüyanda pembe pamuk şekerinden ağaçlarla dolu bir rüya gör derim pembe neşeli bir renktir ve ben de kahkül kestim kendime geçen akşam ve tek tesellim çok kısa kesmemiş olmam :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kısa olmasına rağmen tek tesellim dışarıya çıkmıyor olmamız :D

      Sil
  3. Pudra pembesini çok severim çok zariftir,huzur vardır sanki içinde :)

    YanıtlaSil
  4. Pembe bana hep bi' sevimli gelir. Kahküller de öyle :)

    YanıtlaSil
  5. pink pudra rengi kal heeeeep benim de mavi ile birlikte en sevdiğim oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennnnn benimdeee ikiside harika renklerrr :)

      Sil
  6. pembe ve tonları ne hoş renktir.....

    YanıtlaSil
  7. Pembe insana mutluluk veriyor gibi geliyor bana da :)
    Benim mor oluyor genelde :))

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes