Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı // 2



Evettt bugünün sorusuna biraz geç kalmış bulunuyorum. Bugün online derslerden ve ödevlerden kafamı kaldırıp bir şey yapmadım bu yüzden yazımda birazda gecikti.Gel gelelim günün sorusuna 



 Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 

Açıkçası o kadar büyük bir evim yok. Sahi köşemiz olması için büyük bir eve mi ihtiyacımız var emin değilim 😅 Evimdeki her yeri severim. Bir kanepemiz var camın kenarında orada oturup hayatı biraz durdurup çayımı içip hiç bir şey düşünmeden sadece camdan yoldan gelen geçen insanları izlemeyi severim.  Çalışma alanımda bilgisayar başında saatlerimi geçirmeyi severim. Ders çalışmayı. Yatağımda kitap okumayı bazen sadece müzik dinlemeyi. Minik bir mutfağım vardır. Orada kardeşimle birlikte değişik yemekler, tatlılar yapmayı severim. Aa unutmadan birde balkonumuz var evimize göre hiç küçük bir balkon sayılmaz. Orada minik bir oturma alanımız var  orada arkadaşlarım geldiğinde oturup sohbet etmeye bayılıyorum. Havaların güzel olmasını iple çekiyoruz ki gene bütün balkonda oturmacalar başlasın diye ^^ Kısacası evimin her yeri en sevdiğim köşedir benim için 💗Yarına kadar görüşmek üzere :) Sağlıkla Kalın 
Share:

9 yorum :

  1. Aslında insan kendi evinde özgür olma hissini seviyor değil mi? :)

    YanıtlaSil
  2. Büyüklük algısı :) Çokluk algısı :) Bize büyük evler, yeni telefonlar, çok takipçiler vb. olması gerektiği inandırılıyor; ama küçük bir ev de çok güzel olabilir, birkaç takipçi bile yeterlidir, eski bir telefon da işimize fazlasıyla yarayabilir :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız az ama öz olsun her şey yeterli oluyor :)

      Sil
  3. Ben de sana katılıyorum. Büyük bir eve gerek yok. Ev küçük olsun, huzurlu olsun gerisi boş.

    YanıtlaSil
  4. ben de hep cam kenarında hayal kurarııım bir de gece yıldızları izlemeeeek :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes