Meydan Okuma 16 Gün/ 16 Yazı //1



Meydan okumanın ilk konusuna başlamadan önce blogumdaki değişiklikten bahsedeceğim. Gördüğümüz gibi temamı değiştirdim. Bir önceki temam güzeldi fakat içime çok sinmiyordu. Daha sade şık farklı bir tema arıyorum ama bir türlü bulamadım. Bu yaptığımda bir tık daha içime sindi ama her an değiştirebilirim. Geldiğiniz de şaşırmayın 😂 Ve gel gelelim meydan okumaya. Sevgili Ezginin (ezgissimo) başlattığı 16 gün 16 yazı meydan okumasına ben de katıldım. Çok iyi olmadı mı sizce de? Bu sıkıcı mı sıkıcı günlerde bolca üreteceğimiz aynı zamanda sanki karşılıklı konuşuyormuş gibi hissedeceğimiz bir meydan okuma olacak 😌 Kesinlikle harika.  Çokk teşekkür ediyorum Ezgiye 💜

1. KARANTİNA DÖNEMİNDEN ÖNCE NEREDEYDİN NASIL BİR YAŞAM ŞEKLİN VARDI, ŞİMDİ NEREDESİN NE YAPIYORSUN, GÜNLERİNİ NASIL GEÇİRİYORSUN, NELER DEĞİŞTİ HAYATINDA BU SÜREÇTE? 



Karantinadan önce güzel bir öğrenci hayatım vardı açıkçası.. Stajım, okulum, derslerim.. Biraz hızlı geçiyordu zaman. O zamanlar evde olsam da kendi kendime güzel vakit geçirsem bolca dinlensem diyordum. Aslında hayatımda okul veya staj olsa da genede sakin bir yaşamım vardı diyebilirim. Öğrencilik hayatım dışında öyle çok fazla dışarıya çıkmazdım. Genel de kardeşimle ya sahile inerdik bir şeyler yerdik ya da biraz yürürdük. Karantinadan sonra tabi herkes de olduğu gibi benim de hayatımda bir çok şey değişti. Zaten değişmese garip olmaz mıydı? Ayrıca aslında en önemli değişim sevgili Ezgi'nin de yazısında söylediği paketli her şeyi kapının önünde silip eve öyle sokuyoruz. Markete gidip geldikten sonra kapının önü savaş alanına dönüyor adeta.

Evde  hayatım boyunca istediğim ama vakit bulamadığım şeyleri yapmaya başladım. İngilizcemi geliştirmek istiyordum hep bunun için uğraşsam da yeterli olmuyordu şimdi o vakit bolca elimde ben de değerlendiriyorum.  Babam yıllar önce doğum günümde bir kamera almıştı. Bizimkiler her zaman fotoğraf çekme yeteneğim olduğunu söyler. Kameramla bir dönem baya resim çekiyordum, hevesliydim. Hep fotoğrafçılık kurslarına gitmek istedim ama ya kayıtlar doluyordu ya da denk gelmiyordu. Şimdi bir site keşfettim bir çok online kursu içinde barındırıyor oradan fotoğrafçılık eğitimi aldım. Ayrıca bir photoshop eğitimi aldım ikisini a'dan z'ye öğrenip ilerletmek istiyorum güzel planlarım var bakalım olursa. Ayrıca birde bu süreçte bloga geri döndüm ve elimden geldiğince yazmaya ve yazıları okumaya çalışıyorum. Farklı bir dünyamın olması hoşuma gidiyor.

Günlerimi bir şeyler üretmeye çalışmakla geçiriyorum. Hatta bu konuda zorluyorum bazen kendimi. Çünkü zorlamazsam olmuyor. Alışıyor insan vücudu tembelliğe. Bazen oluyor bir günde sadece blog yazmışım ya da sadece ingilizce çalışmışım veya başka bir şey hiç sıkıntı yapmıyorum sonuçta bir çok durum günlük ruh halimizi etkiliyor. Burada önemli tuttuğum azda olsa bir şeyler yapmak. İnsan vücudu ve beyni eylemlik üzerine kodlanmıştır. Üretmezsek eğer bu zor süreçte depresyona girmeye olumsuz şeyler düşünmeye başlayabiliriz. Bunu kendimize yapmayalım bolca üretelim 💗

Son olarak son zamanlarda okuduğum İnsanın fabrika ayarları ( Sinan Canan) kitabını okumanızı tavsiye ediyorum. İnsan hakkında gerçekten güzel bilgiler içeriyor. 👍💛

Sağlıkla Kalın ~
Share:

22 yorum :

  1. Tema gayet hoş ve sade :)

    YanıtlaSil
  2. Etkinlikten geldim ve hemen takibe aldım. Tema gayet hoş olmuş. Online kurslara katılman da çok güzel. Ne güzel bu günleri verimli geçiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince geçirmeye çalışıyorum aslında :/ :) teşekkürler ben de takibe alıyorum hemen

      Sil
  3. Burada hemen hemen herkesten kendime bi parça buluyorum :) Ve bu çok hoşuma gidiyor. Seni tanıdığıma mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben de öyle çok farklı bir dünya gerçekten :)

      Sil
  4. merhaba hoş geldin blog etkinliği ile tanıdım seni mahallemizde olman ne kadar güzel bu günler de geçecek sağlıkla inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş buldum :) mahallede olduğum için mutluyum ^^

      Sil
  5. Tekrardan hoşgeldin,etkinlik sayesinde keşfettim seni artık takibimdesin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,
    bu meydan okuma sayesinde bloğuna merhaba diyorum...
    16 gün boyunca görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  7. Teman çok hoş. Güzel günlerde diyorum o halde :)

    Kesinlikle üretmek en iyi gelen şey. Üretmeye, yazmaya devam. Meydan okumaya hoş geldin bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum çok teşekkür ederim gerçekten hem senın blogunu kesfettıgım ıcın hem de bu meydan okumaya katıldıgım için :)

      Sil
  8. Senden haberim yoktu, meydan okuma sayesinde görmüş oldum merhaba:)
    Vücudu neye alıştırırsak onu istiyor, tembelliğe alışması ise en kolayı, izin vermemek lazım. Hadi inşallah planladıklarını hayata geçirebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşAllah çok teşekkür ediyorum ^^
      Kesinlikle geç uyanınca falan sürekli uyumak istiyor insan :/ o yuzden ızın vermemek gerekıyor aynen

      Sil
  9. bak faydalı olmuş sanaa karantinaaa :)

    YanıtlaSil
  10. blogunun saatini düzeltsenee :) istanbul gmt 2 olcak saatler ayarlar :)

    YanıtlaSil
  11. Bir şeyi yapmaya başlayınca ve belli bir düzende, bir süre sürdürünce, onun kalıcı olması daha kolay hale geliyor. O ritim yakalanmazsa, defalarca başlanan ve bırakılan şeylerden bir moloz sahası oluşuyor hayatımızda ve onlar da pislik işte :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin mahalle ye 😊🌼 dilerim herşey gönlünce olur inşallah 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes