Meydan Okuma Son! ❤




Merhaba :)

Geldik mi meydan okumanın sonuna.. Geldik gerçekten. Dün ve dünden önceki gün ruh halim pek iyi olmadığı için günün sorularını cevaplayamadım şuanda da son meydan okuma sorusuna daha fazla geç kalmamak için kalktım bilgisayarı açtım ve yazıyorum. Son sorumuz; 

Son gün, yazı yazdığın, aynı sorulara birbirinden farklı cevaplar okuduğun günler nasıl geçti, sana iyi geldi mi? Meydan okuma nasıldı merak ettim.


Öncelikle bu meydan okumayı başlatan sevgili Ezgiye çoook teşekkür ederim. Benim için çok güzel bir meydan okuma süreciydi. Sorular hakkında düşünmek, başka yazıları okumak herkesin farklı cevaplar vermesi bazen birbirine yakın olması beni çok eğlendirdi. Diğer yazıları okurken kendimden bulduğum çok şey oldu. İlk yazıda demiştim ben aktif kalmayı çok istiyorum diye. Bu süreçte  kesinlikle elimden geldiğince aktif olmaya çalıştım. Ve bence oldum ^^Eskiden yazmak için bir konu aklıma geldiğinde onu yazmak için vakit bulamıyordum bir türlü. Bulsam da erteliyordum. Sonrasında ise o konuyu unuttuğum çok oluyordu. Şimdi öyle olmadı yazarken bir sonraki günün sorusunu bile düşünüyordum. Burada bu meydan okumada bundan sonra nasıl devam etmem gerektiğini öğrendim. Neler yapabilirim yazabilirim çok düşündüm. Bakış açımı değiştirdi bu süre.  En önemlisi her gün bir şeyler yazmanın düşünmenin keyfini öyle bir aldım ki onu bırakmam daha.  16 gün başta uzun gelmişti ama gün geçtikçe bittiğini görmek biraz daha heyecanlandırdı beni. Ve bitti...  Kısacası artık meydan okumalarda ben de varım denk geldiğim güzel bulduğum bütün meydan okumalara katılmak istiyorum ^^ 16 gün boyunca yazılarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim ❤

Yeni yazılarımı beklemede kalın :) 
Sevgiyle kalın 
Share:

22 yorum :

  1. Yarısında gördüğüm için sadece takip etmeyle kaldığım bir etkinliğin sonu bu beni üzdü 😔 bir dahakine bende olacağım yeni etkinlik bekliyorum 🥰🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mutlaka katıl meydan okumalar çok iyi oluyor etkileşim açısından 😊💕

      Sil
  2. Aktiflik için bire bir bu meydan okumalar 🌸😇

    YanıtlaSil
  3. iyi ki yazdın ne güzel oldu... Emeğine, fikrine sağlık :))
    Yeni meydan okumalarda buluşmak dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Hem katıldığım için hem bana faydalı olduğu için hem de bu etkinlik sayesinde birbirinden güzel sayfalarla ve insanlarla tanıştığım için mutluyum gerçekten ❤😊

      Sil
  4. Ne güzel bir meydan okuma olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz yazıları çok severim.Kalemine sağlık çok güzel olmuş😊

    YanıtlaSil
  6. ağaç ev 37 yi yaz tabiii. ilrdeki haftalarda da sen de konu bulup yazabilirsin kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah olabilirr :) Güzel bir konu bulabilir miyim ki?

      Sil
    2. bulursun tabii ya. çok düşündüğün veya sevdiğin bişi bi konu, veya tartışmak istediğin bişi veya komikli bişi, veya anlatmak istediğin veya fikir almak istediğin, ne olursaaaa :)

      Sil
    3. Bunu düşüneceğim bakalım şimdilik sohbetlerin takibindeyim ^^

      Sil
  7. Çok güzel, tebrik ederim. Ben her hafta pazar Blogger Gazetesi adı altında yeni blogları, yeni ve ilginç yazıları paylaşıyorum. Eğer istersen blogunu paylaşabilirim. Haber vereyim dedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet isterim tabi ki benim için çok iyi olur :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu bol etkileşimli seri senin için çok iyi geçmiş anlaşılan :) bir dahaki seriyi takip ediyor olacağım :D

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes