Birbirinden Alakasız Beş Soru Mimi




Sevgili Sanatlı Pencerem bu mimi hazırlamış ve sevgili bolahenkli ' de beni mimlemiş! İkisine de çok teşekkürler :) Blog dünyasında en sevdiğim yazılardandır Mimler 😂

1. Koleksiyon yapıyor musun cevabın evet ise ne topluyorsun?

Buna cevabım ne evet ne hayır. Belli bir eşyanın koleksiyonunu yapmıyorum ama anı toplamaya bayılırım. Gittiğim yer, gördüğüm şehir, arkadaşlarımdan hediyeler  veya sevdiğim aldığım kıymetli olan eşyalarımı kocaman bir mor hatıra kutum var orada saklıyorum ❤

2. İlk okul öğretmenlerinden adını unutmadığın biri var mı  ? « Evet / Hayır»

Evet neredeyse hepsi diye bilirim. 2003 te ilk okul 1 e başladığımda sınıf öğretmenimin adı Ümmühandı. Sonra Yıldız hocam gelmişti. İkisini de çok severdim. 

3. Bahar mevsiminin bitmesine az  kaldı . Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu ?

Sanırım uzun zamandır ful evde geçirdiğim ilk bahar bu bahardı. Baharları şehir dışı gezmelerim okul vs.  hep oluyordu bu bahar çok garipti açıkçası. 


4.  Yaz mimini başlatacak olsan adını ne koyardın ?


Hımm.. Deniz kum güneş koyardım. Yaz deyince aklıma başka bir şey gelmiyor 😂


5. Pencerenizden dışarı baktığınızda nasıl bir manzara karşınıza çıkıyor ?

Bu soruyu pek sevemedim. Çünkü bu benim biraz mutsuz olduğum bir konu. Çünkü direk karşı binayı görüyorum. Böyle elimi atsam karşıı binadaki pencereden girecek o derece.  Ben memleketimde odamın penceresinden baktığımda gökyüzü görmeye çok alışmıştım. İstanbul'da bu konuda çok mutsuzum. Hatta bu benim taşınmayı istememe de neden oluyor.

Yapmak isteyen herkesi Mimliyorum! Teşekkürler 💚💛
Share:

5 yorum :

  1. Bugün fırına ekmek almaya giderken bir ah çeke çeke indim dedim gökyüzüne hasret kaldık sokaklar bomboş... Rabbim en kısa zamanda kurtarsın inşallah... anı koleksiyonu çok güzelmiş 😊 sevgiler canım benim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her markete gittiğimde aynı şeyi düşünüyorum özledik çok

      Sil
  2. Ne güzel senin bir şansı varmış :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş bloğun ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. mor hatıra kutusunu sen mi yaptın. ne hoş fikir yaaa. evet ya yaz demek zaten deniz kum güneş demek :) hepimizin evleri öyleee, istanbul böyle genelde, küçük şehre gitmek lazım doğa için :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes