Mutlu Bayramlar ❤


Selamlar herkese :)

Öncelikle ramazan bayramınız mübarek olsun.. Ailenizle sevdiklerinizle ve evinizde güzel bir bayram diliyorum size ♡ Umarım hepinizin sağlığı ve keyfi yerindedir. Neler yaptınız bugün nasıl geçti bayramın ilk günüü.. Herkes görüntülü aradı mı sevdiklerini. Benim ne yaptığımı soracak olursanız. Bu bayram biraz biraz buruktu bir tarafım çünkü kardeşimle birlikte eve çıktık koronadan dolayıda bu bayramda memleketime gidemedim.. Aile özlemi var tabi ki biraz. Ama gene de iyiyiz. Bugün bolca temizlik yaptım oturma odasının şeklini falan değiştirdim hatta dün de baklava yaptım. Bayramda eksiğimiz olmasın istedim açıkçası. Gerçi o baklavayı 2 kişi nasıl bitireceğiz bilmiyorum. Komşularıma vermek isterdim ama apartmanda kimse yok 😂😂 Genel olarak bayramım bu şekilde geçmeye devam edecek. Hani hep derdik ya nerede o eski bayramlar diye. İstem dışı bir sitem olurdu böyle. Şimdi eminim herkes bayramın birlikte olmanın kıymetini çok çok fazla anladı. İstesek de istemesek de artık bayramları büyüklerimizi görmeden ailemizi görmeden geçirmemeye çalışacağımıza eminim. Tekrar o güzel bayramlarımıza kavuşmak ümidiyle..

Yarın minik bir mim yayınlayacağım beklemede kalın :)
Görüşürüz iyi bayramlar ♡♡♡♡
Share:

6 yorum :

  1. iyi bayramlar, yarın ki mimi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar herkese. Hepimizin içi buruk bu bayram. Arife gününden bir heyecan sarardı beni yeni bayramlıklarımı giyicem diye. Şimdi ne o heyecan var ne de bayramlık. Dedşğin gibi sağlık olsun da gerisi önemli değil

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki korona insanları çok mağdur duruma düşürdü. Ama çok şükür yaşadığım yerde vaka olmadığı için az da olsa rahatız. Herkese hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes