Hal hatır sorma.. Nasılsınız?



 Merhaba ..

Nasılsınız? Beni soracak olursanız, iyiyim ya da iyi olmaya çalışıyorum diyelim. Özel bir sebebi yok. 2020 desem yeterli olur herhalde. Ciddi anlamda her ayı her günü olaylı olan bir yıl oluyor. Yangın, deprem, korona, gene deprem bir sürü cinayet.. Sosyal medya ve haberler yeterince insanların morallerini bozmaya yetiyor gerçekten. Mutlu olmaya çalışsak bile arka planda hep bir stres, gerginlik, bir panik. Bunlardan arta kalanında ne kadar mutlu olabiliriz ki? Ama gene de şükrediyorum, pozitif bakmaya çalışıyorum.  Belki de iyi günler yakında veya daha kötü günler gelecek en azından şimdi iyi oluşumuza şükretmemiz ruhsal sağlığımız adına bir fayda sağlayabilir gibi geliyor. Diyorum en azından işin var, sağlığın yerinde evindesin güvendesin. Bunları söyleyerek telkin ediyorum kendimi. Ama bir sosyal medyaya bir habere veya olumsuz bir duruma takıldım mı hoop düşüveriyor motivasyon. Ah neyse düşmemesi için uğraşıyorum şimdi burada daha fazla konuşmayayım ki aklıma iyice girip kendi kendime motivasyonumu düşürmeyeyim..


Şimdi işimle ilgili çalışmalarımı yaparken aklıma geldi burası.. Merak ettim.  2020 sizin için nasıl geçiyor? Sağlığınız yerinde mi? Umarım bu yazıyı her okuyan iyidir. 




Share:

2 yorum :

  1. 2020 için çok umutluydum, ancak aynı ölçüde umutsuzluğa sürüklemesi şaşırtmayan bir yıl. Bütün kötüler toplanmış, adeta 365 gün parti yapıyor. Ama yine de umudumu kaybetmemek için sürekli kendimi canlı tutmaya çalışıyorum. Hadi gülümseyelim, 2021 daha güzel olacak :) Umalım ve gelecek yıl için iyi dilekler tutalım :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes