Hayalperest Mim



Blog dünyasına adım attığım gibi böyle eğlenceli ve güzel bir etkinlikle karşılaştım. Hayalperest Mim! Hepimizin içinde bir yerlerde hayalperest kişiliğimiz var değil mi? Açıkcası ben hayal kurmayı çok seviyorum. Okurken eğlenirseniz umarım :) O zamannn gelsin sorular ve cevaplar !! ^^


1. Elinde hangi sihirli güç olsun isterdin?
Bunu hiç düşünmedim ama sanırım ışınlanmak isterdim. Kolaylık olabilirdi benim için. Özellikle evden çıkmaya üşendiğim zamanlar ^^

2.En çok şaşırdığın tarihi eder neydi?
Romaya gittiğimde Fontana di trevi'yi (Aşk Çeşmesi) gördüğümde şaşırmıştım. Onu böyle kocaman bir alanda diye düşünmüştüm ama yanılmışım küçücük bir sokaktan geçince insanların tıklım tıklım olduğu o mükemmel şahesere göre küçük bir yerdeydi ama muhteşemdi tabi ki. 

3. En sevmediğin insan tipi?
Kesinlikle iki yüzlü insanlardan hoşlanmıyorum. Ah ön planda olmayı aşırı seven kişilerden de. 

4. Obsesiflik derecesinde bir takıntın var mı?
O derece değil belki ama genelde gece yatmadan odam dağınıksa toplamadan yatamıyorum. ^^ 

5. Başkalarının kötü saydığı ama senin iyi saydığın, sana ait bir özellik?
Alış veriş yapmayı sevmem sanırım bu özellikle babam için çok kötü ama ben alışverişin insanların üzerinde kesinlikle rahatlatma etkisi olduğunu düşünüyorum. :D

6. En çok hangi özelliğin kıskanılır?
Cesaretli olşum sanırım aslında çevremdeki insanlar beni kıskansa bile pek belli ettiklerini düşünmüyorum.

7.Kız arkadaşların seni sevgililerinden kıskanır mı? Ya da böyle bir şey sezdin mi?
Eskiden bu başıma bir kere geldi ama tamamen o kızın sorunuydu ki zaten çok yakın değildik. Ama dostlarım asla kıskanmazlar ne ben onları ne onlar beni.

8.Yeniden doğduğum dediğin an?
Daha öyle bir anım olmadı.

9.Şu dünyada en çok sıkıldığın ortam?
Hani böyle insanın bir arkadaş ortamı olur uzun süredir görüşülmemiştir sonunda görüşüldüğünde kimsenin elinden telefon düşmez ya işte deli  sıkılıyorum o ortamlarda.

10. En son okuduğun kitap?
Dr. David Burns'un İyi Hissetmek adlı kitabı.

11.Yanından ayırmadığın beş şey?
Kulaklığım, kitabım, cüzdanım, anahtarlık, not defteri

12.Son zamanlarda en çok dinlediğin müzik tarzı? 
Şu sıralar türkçe popa sarmış durumdayım ve özellikle Edis ^^  Ama genelde bir tazım yoktur, her daldan severim, dinlerim. :))

13.Asla bitmesini istemediğin ama final yapmış bir dizi?
Hangisini sayayım ki :D Genelde hayatımdan çıkmasını istemediğim dizilerin son bir kaç bölümünü en olmadı final bölümlerini izlemem. Ama bir tane var ki ''Healer'' sanırım 2015 te çıktı o zaman izledim ama hala finali izlemedim. 


14. Çocukluğunu hatırlatan bir koku?
Ananemin annesinin o evinin kokusu bana çocukluğumu eskiyi hatırlatır hep. 

15. Diyelim ki reenkarnasyon var ve sen bu dünyada ikinci hayatını yaşıyorsun. Sence ilk hayatında neydin?
Kuş.



Okuduğunuz için teşekkür ederim ^^ Hepinizzz mimlendinizz !! :))


Sevgi ile kalın 💗
Share:

15 yorum :

  1. Healer diyebileceğini tahmin etmiyordumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, izlediğimiz diğer harika diziler var ama healer'ın tadı bende başka ya ^^

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, zaten sorular çook keyifli. Mim-Kokteyl'e de beklerim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^ Mim-Kokteyl'i not ettim :)

      Sil
  3. O telefon düşmeyen buluşma anlarından ben de nefret ediyorum. Telefonla evinizde oynayın derim her zaman çok yakın olduğum insanlara da koparıcam o parmaklarını diye şakayla karışık tehdit ederim hahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah evet aynı şekilde bende ^^ ilk işim telefonu bıraktırmak oluyor

      Sil
  4. güzel bir mim olmuş :) blog keşif etkinliğinden geldim ben de bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. tabiki takibe alıyorum hemen ^^ tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. ev kokusuuu cesaret çok sevdiim. edis dinliycem tımams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinle dinlee özellikle yeni şarkılarııı ^^

      Sil
  7. Neden önceki hayatında kuş olduğunu düşündüğünü merak ettim açıkçası :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  8. Özgür olmayı gerçekten çok seviyorum buyuzden onceki hayatimda kuş olmuş olabilcegimi dusundum. Hatta belki gene dunyaya gelirsem kus olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  9. Ne hoş bir mimmiş bu da :)
    Ben de beklerim o zaman blog'uma! :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes