Çocukluk Anısı MİM!





Merhabalar Çocukluk anısı Mim varmış, bende bu mim'e katılmak istedim aslında yazmak ve paylaşmak istediğim başka şeyler var ama onlardan önce Mim olsun dedim. Bakalım bundan sonra güzel bir seriye başlamayı düşünüyorum, beklemede kalın! O zaman gelsin mim!




-9 veya 10 yaşlarındayım arkadaşım Merve ile bir gün gene parkta oynuyoruz sanırım yerden yüksek oynuyorduk orasını tam kestiremiyorum. Sonra bir amca küçük sarışın bir kız ile bizim yanımıza geldi Ecemi oynata bilir misiniz kızlar dedi hani vakit geçirelim istiyormuş, bizde Merve ile bayıla bayıla tamam dedik. Ecemle kaydık sallandık ip atladık  akşam ezanına yakın artık hepimiz eve gireceğimiz için Ecemi eve bırakmaya gittik beraber. İşte kapıda amca nasıl teşekkür ediyor bizde mutlu olduk tabi o zamanlar sonra içeri girip elinde iki tane kocaman yeşil renkte diş macunu ile geri geldi meğersem Colgate'te çalışıyormuş. O zaman o hediye edilen diş macunu benim öyle hoşuma gitmişti ki uzun bir süre kullanmadığımı evdekilere de kullandırtmadığımı bilirim. Çocukluk işte..

-Bir gün gene hiç unutmuyorum Ramazan bayramın dayız bütün site 13'lerin çocukları olarak şeker toplamaya çıktık. (Site 13'ler dedim Lojmandaki siteler bu şekilde adlandırılmış) Kapı kapı dolaşıyoruz şeker, çikolata ama ne varsa çanta bir kere ful doldu eve geldim boşalttım gene çıktım o derece. Dolaşırken çocukların arasında komutanın evine gidelim çok güzel çikolatalar veriyor diye bir konuşma duyduk grupça  hadi dedik bizde gidelim. Komutanın evi de lojmanın bir ucu neyse biz gittik kapısının önü sıra yan tarafta askerler komutanın elini öpen çikolatayı alıp çıkıyor sıra bize geldi aldık çikolataları geri döndük gidiyoruz bir tane erkek arkadaşım vardı onunla biz çikolataya bayıldık hadi bir daha girelim sıraya dedik girdik ama asker ağabiler bizi tanıyınca geri çıkmak zorunda kalmıştık. Sonra biz siteye doğru giderken bizim araba yanımızda durdu babam kızdı tabi neredesin sen ne zamandır seni arıyoruz haber vermedin mi falan, biz o şeker çikolata aşkına unutmuşuz tabi her şeyi.

- Eskiden takı çok yapardım. Ananemin mahallesinde bir abla ile tanışmıştım ondan görüp bende başlamıştım. Onunla birlikte boncuk almaya küpe veya kolye için malzemeler almaya giderdik hep oda bana öğretirdi. Hangi küpe veya kolyeyi yaptıysam mahallede hep satmıştım. Bir gün gene malzemelerimi ve yaptıklarımı alıp yazın denize Ayvalığa gitmiştik. Sahil deyiz koydum önüme karton kutuda yaptıklarımı öyle bir yandan yapıyor bir yandan bekliyorum belki alan olur diye ama annem babamda var yanımda utanıyorum da. Bir teyze yanıma geldik sordu işte sen mi yapıyorsun vs anlattım baya hoşuna gitmişti. Sonra o ana kadar yaptığım en güzel hatta satmaktan emin olamadığım küpeleri almak istedi tabi ben satmak istemiyorum ama bir şey de diyemedim sonra sattım sanırım o zamanın parasıyla 5 yada 10 tl civarıydı yıl 2005 falandı. O zamandı bir şeyler yapabiliyor olmak bana çok mutluluk vermişti. 

- Bilmem siz yapar mıydınız ama ben çok yaramaz bir çocuk olduğum için yapmış olmam çok normal. Boru kaydırakları vardı bir ara hala parklarda var mı bilmiyorum. Biz o boru kaydırakların üstünden çıplak ayak tırmanırdık kim daha çabuk tırmanacak kim tırmanamayacak gibi yarışlar yapardık. Bir gün gene kaydıraktan kayıp tırmanmaya başladık parkın diğer tarafında da annemler oturuyor, ben şöyle annemlere doğru bakarken arkadaşımın arkadan '' hadi hadi'' diyerek ittirmesiyle 3 metre aşağıya sırt üstü düşmem bir oldu sonrası zaten yok annemin anlattığına göre annem beni görünce koşuyor ben de nefes yok morarmışım gözler gidiyor. Tabi Ambulans gelmiş sonrasında ambulansta uyanmışım. Hastanede gözümü açtığımı hatırlıyorum en son. Dedim ya başta pek akıllı uslu bir çocuk değildim. Kötü de olsa o düşme anımı unutamadığım için bunu da anlatmak istedim ki zaten genel olarak anılarım yaramazlık üzerine ^^ hahaha 


 Şimdilik bu kadar anı yeter diyelim... Umarım okurken zevk almışsınızdır böyle bir anda yazmaya başlayınca anılarım uçup gitti aklıma gelenleri anlatmak istedim^^ Bayramınız güzel geçmiştir inşAllah. Ben sakin bir bayram olmasını beklerken baya hareketli ve yorucuydu. ^^

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başta da dediğim gibi beklemede kalın! 

Sevgiler ... :)
Share:

6 yorum :

  1. Keyifle okudum, kalemine sağlık. Yaramazlık yapmayınca çocukluğunda tadı çıkmıyor ki. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yaramazlık bir başka :) :D Teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. çok tatlı hepsiiiiiii en çok çikolata için tekrar sıraya girmeni sevdiiim hihi :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes