Hep bi KOŞTURMACA ~




Merhaba! Nasılsınız? Beni sorarsanız çok iyiyim. Bu sıralara hayatımda değişen çok fazla şey var ve bende onlara ayak uydurmaya çalışıyorum. Burayı da biraz ihmal ettiğimin farkındayım, bunu telafi edeceğim.

 Yerimde duramıyorum desem doğru olur herhalde. Elimde bir bavul sürekli yer değiştiriyorum. Bu artık fazlasıyla yoruyor diyebilirim. Bu hafta yani aslında dün okulum açıldı ve bir süre seyahat ve vb. gibi şeyler hayatımda olmayacak bunun içinde mutluyum açıkçası. Bu yıl diğer yıllara göre daha düzenli ve planlı olmak istiyorum onun içinde çalışmalara başladım. Okulumdan staj günüme kursuma diyet listeme kadar elimden geldiğince düzenlemeler yapıyorum. Bunu neden mi yapıyorum? Geçen yıl plansız demeyim ama programsız  bir çok şeyi yapmaya çalıştım ve çuvalladığım zaman çok oldu. Daha sonra arkamı dönüp baktığımda giden sadece vaktimin olduğunu gördüm ayrıca bedenen çok yoruluyordum. Bir ara yurtta ayakta bile uyumuşum farkında değilim. Yani gittim evet o kurslara evet belgeleri aldım ama şimdi konuş deseler yap deseler ne yaparım ne konuşurum bilmiyorum çünkü o yoğunluktan öğrendiklerimi bile aslında öğrenmemişim. O yüzden bu yıl yavaş ve emin adımlarla öğrenmeyi, planlayarak gitmeyi hedefliyorum. Ve bu inşAllah olacak eminim. Nasıl başlarsan öyle devam eder diye düşünüyorum.

 Lafı da daha uzun tutmama gerek yok aslında neler olduğunu kısaca anlatmış oldum. Bugün Salı ve okulum yok günlük işlerimi hallettikten sonra bloguma kaldım yerden devam edip yeni yayınımı sizinle paylaşmış olacağım. :) Ayrıca sevgili Kübram beni yeni bir Mim'e mimlemiş inşAllah onuda bir kaç gün içerisinde paylaşacağım. Sevgiler. :)
Share:

2 yorum :

  1. döndün demeeek bir hafta demiştin ama uzun sürdüüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya öyle oldu geldikten sonra vakit bulamadım ama artık buradayım çok şükür ^^

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes