En Büyük Hayalim- MİM-



Öncelikle beni bu Mime etiketleyen sevgili Kübram'a teşekkür ediyorummm. Geri dönüşümü geç de olsa sağladığı için :) Ayrıca biraz fazla geç kalınmış bir mim olduğunun farkındayım. ^^


Şu sıralar uyumaya bile vaktim yok. Okullar açıldı ve yoğunluk başladı. Son sınıf olmamama rağmen bir son sınıf kadar yoğun olduğum gerçeği beni gerçekten yoruyor. Bundan korkuyordum aslında okul açılınca ya ilgilenemezsem diyordum. Öyle olmaması için uğraşıyorum ve umarım yakında daha iyi olabilirim.. Ya da bana tavsiyeler verebilirsiniz? Bu konuda bir yayın yapayım en iyisi sizin fikirlerinizi almak iyi olabilir ^^  


Hayalim? En büyük? Aslında hayalci bir insanımdır. Burcum aslan. Aslanlar biraz böyle olur hayal kurmayı sever. Çocukluğumdan beri geceleri hayal kurup yatarım genelde. Beni mutlu eder. Aslında hiç en büyük hayalim ne diye düşünmemiştim ama farkındayım diyebilirim. Benim en büyük hayallerimden biri '' Dünyayı tek başıma keşfetmek'' her sokağını caddesini bilmek görmek ve her insanı tanımak istiyorum. Çocukluğumdan beri bu şekildeyim hani şuan bir merak akım var ya benimki onlardan değil işte. Yıllardır sığamam buralara gezmeliyim deyip duruyorum diyebilirim. 

Aslında benimde bir tane değil hayalim  ve Kübram gibi hayallerimden biri iyi bir evlilik yapabilmek. Çünkü evlilik ciddi bir mesele ve bunun güzel iyi bir evlilik olmasını istemek kesinlikle bir hayal.  

Ve son olarak size eskiden şundan bir 3 sene önceki büyük hayalimden bahsetmek istiyorum. Ben açık öğretim lisesi mezunuyum. Hiç liseye gitmedim ama dershane vs destekledim derslerimi. Hiç gocunmadım açık lisede okuduğum için. Lise zamanında hayatımda büyük değişiklikler oldu bazı sorunlarla karşılaştım ve bunları aşmakta gerçekten zorlanıyordum.  O zamanlar derslerime çalışsam bile üniversiteyi kazanmak bana çok uzak geliyordu hatta imkansız ama hayal işte kuruyordum sürekli. Kazansam şöyle olur böyle yaparımlar falan sürekli aklımda. Son sene bir alan değişikliğine kalkıştım ingilizceden eşit ağırlığa geçtim. Doğal olarak fazlasıyla eksikliklerim vardı. Ama ben hep alanın  iyi bölümlerini hedefliyordum. PDR gibi. Hatta hiç unutmuyorum edebiyat hocam '' Sena sen özelde bile PDR'yi kazanamazsın matematik temelin yok olmaz'' demişti. ''Olsun hocam ben elimden geleni yapayım önce'' diye cevap vermiştim. Sınavlar geldi geçti, tercihlerin sonucunu bekliyoruz ailecek. Açıklandı bir baktım PDR! Nereden nereye.. PDR'yi kazanmam değil aslında olay üniversiteyi kazanmış olmamdı. Benim için uzak olan bir hayaldi ama gerçekleşti. O yüzden artık hayal kurarken imkansızlığını dert etmiyorum elimden geleni yapıyorum... Herkes öyle yapmalı... 

Hayaller gerçek olmak için varlar! :) 

Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler!! :) Geç kalınmış bir mim olsa   da hepinizi mimliyorum^^ 

Sevgiler :)
            
Share:

3 yorum :

  1. Kazandığın günü dün gibi hatırlıyorum. Her şeyin güzelini hak ediyorsun sena çok ciddiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende kuzucum sende en iyisini hak edıyorsun :)

      Sil
  2. Dediklerine katılıyorum :) Ve yorumun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes