1 Hafta Yokum Buralarda ~



Merhaba arkadaşlar ^^

1 hafta buralarda olamayacağım maalesef.. Yurt dışına çıkıyorum. 1 haftalık Balkan turu  hazırladım kendime. Yine aynı şekilde hiç bir tura bağlı olmadan. Bilgisayarımı götürmek istiyordum ama sadece kabin bagajı hakkım olduğu için yanıma alamayacağıma karar verdim.  Normalde geçen yıl ki deneyimlerimi anlatacağım bir seriye başlamıştım fakat bu hafta fırsatım olmadı maalesef yazmaya. Döndüğümde iki gezimi birleştirip size güzel bir yazı hazırlamak istiyorum. Teşekkür ederim.

 Sevgiler :)
Share:

3 yorum :

  1. hoşgeldiiiiin : balkan turunu da diğerini de ayrıntılı istiyom. yani tek başına çıkıp gittin miiii tursuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvettt ^^ kendim gittim ve geldim :) İnşAllah bu hafta içinde ayrıntıları anlatacağım :))

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes