İnstagramsız hayat!

 


Selam :)


Çok güzel bir konu ile geldim. Bir süredir yapmak istediğim bir şey vardı ''instagramı dondurmak/kapatmak'' ama bir türlü yapamıyordum. Her seferinde benim dikkatimi çalan bir şey çıkıyordu instagramda. Açık konuşayım ciddi anlamda instagram seven bir insanım. Hikayeler, postlar hepsine bayılırım. Sanırım yaklaşık 2013ten beri kullanıyorum. O zamanlar günlük olarak post paylaşırdık aktif olabilmek için. Hatırlıyorum da ilk başlarda çok saçma gelmişti. Sadece fotoğraf paylaşıyorsun başka bir şey yok. Sonra zamanla bir çok seçenek eklendi, herkes indirmeye başladı derken instagramdayız.  Son zamanlarda artık ciddi anlamda beni bunalttığını hissetmeye başladım. Kısıtlanıyormuşuz gibi sanki biri tarafından kontrol ediliyormuş gibi ki hakikaten öyle! Hatta bununla ilgili Netflix'de  '' Sosyal İkilem'' adında güzel bir belgesel var.  Üstüne birde sürekli karşımıza çıkan trendyol indirimleri. Daha da fazlası. Sevdiğim samimi bulduğum ınflucerlar bile reklam derdine öyle bir düşmüş ki iyice bu durumdan sıkıldığımı fark ettim. Aslında bu sıra hesabımı dondurmamam lazımdı bazı sebeplerden dolayı. Ama öyle bir ruhum daraldı ki çok radikal bir kararla hemen dondurdum.


Peki sabah nasıl uyandım dersiniz? Üzerimden bir yük kalkmış gibi. Gerçekten bunu yapmam gerekiyormuş. Tüm gün aklıma gelmedi inanır mısınız. Asla böyle beklemiyordum. Şöyle bir şey var ama ne kadar uzun sure kapalı tutarım bilmiyorum ama rahatlayana kadar açmayacağım. Bugün bir sure okuyup yarım bıraktığım kitapları saydım tam 9 tane çıktı. İlk işim bu süreçte onları bitirmek. Bakalım şimdilik ilk günden bu hayatı sevmeye başladım. Böyle devam ettiririm umarım. :) Size de şiddetle tavsiye ediyorum. Ara sıra intagramsız hayat nasıl gidiyor buraya yazacağım. 

Share:

5 yorum :

  1. bende instegram hesabımı dondurmayı düşünüyorum bu sıralar , benim çok zamanımı calıyor ve evet reklamlardan linklerden bıktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman haydi sende dondur! Ben 3 gündür faydasını ınanılmaz goruyorum :)

      Sil
  2. Bence sana epey zaman kazandıracak :) Ben de senenin başında birkaç ay kapatmıştım, iyi olmuştu :) Tabii şimdi durumlar farklı, daha az önce uygulamayı açtım ve bakındım neler oluyor diye :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercekten dondurdugumdan berı faydasını goruyorum :) İnstagram gercekten bır bagımlılık arada bır nefes almak gerekıyor :)

      Sil
  3. Evet en azından geçireceğin süreyi bile kısaltman fayda saylayacaktır sana da :) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes