2020 Yıl Sonu Mimi!


Herkese merhaba :) Bugün yeniden bir mim ile geldim. Bell'in Kütüphanesi'nde gördüm ve ben de yapmak istedim. 2020 biterken çok anlamlı bir mim olmuş :) Blog dünyasında en sevdiğim içerikler kesinlikle mimler! 

1) 2020 senin açından nasıl geçti?

2020 benim için  tamamen kendi içime yöneldiğim bir yıl oldu. Geçiştirdiğim, halının altına sakladığım tüm düşünce ve hissiyatlarım ortaya çıktı adeta.  Sürekli evde kalma düşünme hali, ailemle olan ilişkiler. Aslında ne çok şeyi geçiştiriyormuşum onu gördüm. Dışardaki koşturmamız aslında yaşamımız için ne kadar önemliymiş. Sürekli ev hali evde durma kısıtlı imkanlar kendi düşüncelerimize hapsolmamıza sebep oluyormuş. Tabi bunlara kapılıp gitmedim kendimle ilgili fark ettiğim her şeyi iyileştirmeye çalıştım. Hem kendimle ilgili hem de hayatla ilgili insan ilişkilerim, seçtiğim alan hepsini kapsayan derslerimi çıkardığım, notlarımı aldığım ve iyileştirdiğim bir yıl oldu benim için.

2)Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir?

Bolca gezmeyi! Eskiden ne kadar çok gezermişim. Üstümüzde baskı olmadan rahat rahat dolaşmak gezmek. Yemek yiyeceğimiz zaman tedirgin olmamak, rahat nefes almak, havayı içimize çekmek hepsini özledim. 

3) Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın veya 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?

Tabi ki karşılaştım. 2020 PDR mezunuyum. Maalesef mezuniyuetim olmadı ve yazın yeni mezun olduğum için iş bulma çabasına girdim. Bir çok okula başvurdum. Kendime ve CV'ıme güvensem dahi bir müddet iş bulamadığım bir zaman oldu. Daha sonra beklemediğim bir anda bir iş buldum. Hayatta zorluklarda olsa tevekkül ettiğim zaman tamamen insanlardan değil Allahtan istediğim zaman işimin ne kadar rast gittiğini gördüm. İşim olduğu için mutluyum. 2020 çok şükür ki bu konuda bana uğurlu geldi.

4) Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin yeni bir hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.)

Ayırdım ayırmaz mıyım :D Karantinanın ilk başlarında hepimizde olduğu gibi bir çok şey denemeye başladım. Özellikle mutfak işlerine meraklanmıştım. Kurabiyeler, pastalar, yemekler bir çok şey denedim. İçlerinden bazıları spesyalim oldu bile. Daha sonra Udemy'de bulunan kurslara başladım. Photoshop, ingilizce gibi. Gerçi şuan biraz yarım kaldı ama ilk zamanlar o boşluğa düşmemek için vakit ayırmıştım. Okumak istediğim kitaplarımı okudum. Evde spor yapmak istedim ama onu başaramadım ahah. 

5) Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?

Çok şey beklemiyorum. Ailem sevdiklerim sağlıklı olsun yeter. Dünyamızdaki ve ülkemizdeki bu covid problemi bitsin eski yaşamımıza geri dönelim tek temennim bu

Okuyup yapmak isteyen herkesi davet ediyorum bu Mim'e. Ayrıca Bell'in kütüphanesine çok teşekkür ediyorum çok güzel bir mim oldu :)


Share:

7 yorum :

  1. Çok güzel... Ben de Psikolog olmayı çok istiyorum. Son bir senem kaldı. :) Umarım bol kazançlı bir yıl olur senin için! 🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım senin içinde güzel bir yıl olur ve umarım güzel bir mezuniyetiniz olur :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş. İş için tebrik ederim. Ben de pandemiyi Photoshop öğrenerek geçiriyorum. Sevdim de. Umarım bu sıkıntılı dönemi kendimiz için ufak tefek(de olsa) kazançlarla atlatırız. 😊

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler 🙏 olumsuzlukların yanında kazanımları görmek bizleri mutlu eder. Mimleri ben de çok seviyorum. Yeni yıla hatta bir mim postuyla girmeyi planlıyorum ✌️ ilk kez buradan duyurayım 🙈 ben de online eğitimlere yöneldim

    YanıtlaSil
  5. Çok samimi bir mim olmuş, emeğinize sağlık. Karantina günlerinin tek artısı yeni bir şeyler öğrenmek için zaman bulabilmek oldu sanırım hepimiz için :)

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes