Çocukluğumda Sevdiğim Çizgi Filmler ~ Mim


Çook uzun zamandır blog dünyasında yoktum. Hayatın koşuşturmacaları okul derken vakit bulamıyordum. Hazır Ülkemizi hatta dünyamızı saran bu korkunç virüs Corona'dan dolayı evden dışarı çıkmıyoruz ben de  bu süreç içinde tekrar dönmeye karar verdim. Okuma listesinde dolaşırken, Sevgili  sakuramevsimi 'nin yaptığı bu Mime denk geldim ve hemen yapmak istedim. :) Çocukken izlemeye bayıldığım bir kaç çizgi filmi sizinle paylaşacağım. Keyifli okumalar :) ❤️

1. Sailor Moon (Ay Savaşçısı )

Çocukken en sevdiğim çizgi film Ay savaşçısıydı. Lojmanda kalırken lojman kanalında çok fazla çıkardı ve ben izlediğim bölümleri tekrar tekrar izlerdim. Hala bile açıp izlediğim oluyor :) 

2.  Pokemon

Pokemon sanırım bizim 96 kuşağının hatta öncesi ve sonrasının da favori çizgi filmlerinden olsa gerek. Benim en sevdiğim karakter Balbasar (sanırım böyle yazılıyor ).  Bayılırdım. O zaman pokemon oyuncakları satılırdı onlarda almış koleksiyon yapmıştım. 

3. Teletubbies

90'lı yılların vazgeçilmezi herkesin hayatında bir bölüm dahi izleyip aklında kaldığı bir çizgi filmdi. Bizde nasibimizi aldık tabi ki. İzlediğimde kaç yaşında olduğumu hatırlamıyorum ama izlediğimi biliyorum. 

4. Scooby Doo

Scooby Doo  4 arkadaş ve bir köpeğin maceralarına konuk olduğumuz bir güzel çizgi film. Yanlış hatırlamıyorsam Scooby ve Sheggy en komik karakterlerdi ve sürekli başlarına bir şeyler geliyordu. Daha sonraları bu çizgi filmin filmi ve yeni versiyonu çıktığını hatırlıyorum ama sanırım bunun kadar tutmamıştı. Gene de benim severek izlediğim bir çizgi filmdi. 

5. Winx

90'lı yılların  biraz sonu 2000'li yılların çocuklarından olduğum için biraz başı biraz da çizgi film izleme aşkımdan kaynaklı Winx izlediğim zamanlarda oldu tabi ki. Bir dönem gerçekten severek izlediğimi hatırlıyorum.

6. Looney Tunes 


Açıkcası tek tek ayırmak istemedim resimde gördüğünüz bütün Loone Tunes karakterlerini fazlasıyla seviyordum o zamanlar.

7. Şirinler 

Şirinler; her halde Gargamelden kedisine hepsini seviyordum. Hangimiz sevmedik ki ama dimi?

8. Tom ve Jerry

Tom ve Jerry aralarında ki kovalamaca. Tom'un pes etmeyişi Jerry'nin kurnaz aklı aa birde o yüzü gözükmeyen bir sahipleri.. Hepsi ayrı komikti ama biraz da üzücü. Tom'un sürekli imkansız bir şekilde ölmesi gerçekten üzüyordu. 


Bu tatlı güzel ve insanı geçmişe götüren bir durup acaba ben hangi çizgi filmleri seviyordum dedirten Mim'e hepinizi etiketliyorum ama özellikle Yürüyen Balık 'ı etiketliyorum. :))💚

Share:

7 yorum :

  1. Senamm hoşgeldinn :)
    Ay savaşçısı dışında tamamen aynı şeyleri izlemişiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş Bulduk Kübram :)
      90Lı yılların çocuğuyuz çok şükür güzel çizgi filmlerle büyüdük :)

      Sil
  2. Senin mim'in de çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. heeeey hoşgeldiiiiin yaaa ne zamandır yoktun hıhım. ilk sıraya sailor moon yakışmış eveeet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evvet maalesef ki yoktum ama artık buradayım ve gitmeye niyet,m yok :) İlk sıra kesinlikle Sailor moon ondan başkasıını düşünemezdimm :D

      Sil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes