NEREDEYDİM? NE YAPTIM? ....

Merhaba

Biliyorum uzunca bir süredir yokum arada bir veya iki kere bir şeyler paylaşıp gene geri gittim.

Bu uzunca süredir ben neredeydim ve ne yaptım kısaca bahsetmek istiyorum size. Bilgilendirme yayını olsun bu.

Bu geçtiğimiz dönem okul ve staj yoğunluğu içindeydim. Haftada bir günüm bile boş değildi ayrıca alarmsız kalkmadığım gün yoktu diyebilirim.

Resmen haftanın 7 günü yetmiyordu birde bunların üstüne bir diyet sürecim vardı. Oda çok zorluyordu beni.

Çünkü bu kadar yoğunlukta bu diyeti düzenli bir şekilde ilerletebilmek inanılmaz zordu.

Hahah! Birde bunların üstüne finallerde iki dersimden bütünlemeye kaldım ve tatilimde bütünleme sınavlarım dan dolayı sadece 10 gün sürdü.

Yani kısacası staj yaptığım yer okul diyet ve sınavlar benim bütün bir dönemimi bitirdi.

Aa ama mutsuz muyum? Hayır. Mutluyum. Çünkü bunlar o kadar çok şey kattı ki bana. Özellikle staj dönemim.

Çevre olsun yeni deneyim vs. bana hepsi tecrübe oldu ve ben bundan mutluyum. Diyet sürecimde aynı şekilde.

Aslında ideal kilom olan 64'e düşemedim fakat verdiğim 13 kilo beni iyi motive etti. Ve devamlılığını da getireceğini biliyorum.

Ama işin sırrı beni bu dönem en çok derslerim yordu diyebilirim. Hem kredileri fazlaydı hem de alan derslerimiz vardı ve önemliydi.

Onları da çok şükür zor da olsa geçebildiğim için de mutluyum. Dediğim gibi kısacası böyle. 

Geçtiğimiz dönemin bu şekilde yoğun olmasını sevsem de bu dönem daha çok kendime vakit ayırmak istediğimi düşünüyorum.

Bazı yapmak istediklerim var onları gerçekleştirmem gerekiyor. Daha sonrada blog'da daverimli paylaşımlar yapabileceğim inşAllah.

Bir dahaki yayınım ne zaman olur bilmiyorum ama elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışacağım. 

Keyifli Günler Dilerim~

 Kendinize İyi Bakın. :)
Share:

1 yorum :

  1. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes